Sunday, January 3, 2010

Silmapilk - VI osa

Hingasin sügavalt sisse ja siis välja. Mu pea hakaks uuesti valutama, aspiriinitablett ei aidanud ja sel hetkel tahtsin ma tõepoolest koju. "Ära tee tast välja. Las ta olla nii uhke edasi," kuulsin kellegi häält oma kõrva ääres. Vaatasin võpatusega kõrvale. Kooli enda-arust kõige kõvem poiss Enrico vaatas mulle särasilmil otsa. "Nojah, edu siis," sõnasin ma tähtsalt. Keerasin talle selja ja hakkasin omale jopet selga tõmbama, kuid ta sikutas mind käest. "Eleonore... ee... kuule, kas sa tuleksid minuga täna õhtul välja?" Nägin Sandrat ja Kirsikat mind ammuli sui vahtimas, kuna Enrico oli kooli kõige popim poiss ja teda tahtsid põhimõtteliselt kõik tüdrukud. Peale minu. "Mina, sinuga? Täna õhtul?" Lõin oma kapi mürtsuga kinni ja tõmbasin poolsaabastel lukud kinni, "Tänan, ei." "Aga..." "Ei mingit aga. Ei, tegelikult... saame kell pool kuus uisuväljakul kokku, sobib?" Ta noogutas õnnelikult, "Jah!" ja kadus siis garderoobist. Irvitasin talle kaastundlikult ja podisesin tasa püsti tõustes: "Ahhaa, kui sa vaid teaksid, millise märuli ma sulle seal korraldan!" Järsku ma võpatasin. "Appi, Kirsika, meil on täna trenn! Ja sinul ka, Lora!" Haarasime kõik oma seitse asja ja tormasime kodude poole. Siis aga teatas Kirsika, et ta ei saa täna tulla, sest et tal on ju muusikakool. Noogutasime mõistvalt ja leppisime Loraga kokku, et ta tuleb minu juurde. Nii kaua, kuni mina koju läksin, läks tema oma kotti koju viima. Koju jõudes jooksin kohe trepist üles ja viskasin koti ukse taha. Tegin kõik võimalikult hästi korda ja siis kõlaski uksekell. Jooksin avama ja lasin kohe Lora sisse. Tal olid juba trenniriided seljas ja mina tõttasin neid alles vahetama. Trennini oli veel oma tund aega aega, sellepärast tegin endale ja Lorale ühed kohvid, panin muusika mängima ja logisin MSN'i. Kevin oli sees.

KeViN ütleb:
heyyy
ma kuulsin, et sa enricoga v2lja
Elen - Loritta (L) ütleb:
tsau :)
jaa, ma valetasin talle veits. või noh, me saame kokku küll jah, aga ma hakkan seal sellist tola mängima, et anna olla. ; D
kust sa tead muidu juba seda?
KeViN ütleb:
kule ole normaalne
kogu kool r22gib sellest et te paar:)
Elen - Loritta (L) ütleb:
mida ? : D
KeViN ütleb:
jh..
Elen - Loritta (L) ütleb:
midaiganes, eks.
KeViN ütleb:
on see t6si?
Elen - Loritta (L) ütleb:
ei! enrico = RÕVE & ta jääbki selleks. :) ära muretse sellepärast. ;D
KeViN ütleb:
a okey. muidu su venna ka siin
Elen - Loritta (L) ütleb:
ja, ma sain isegi aru. xD ütle talle julgesti edasi, et Lora on mul külas.
KeViN ütleb:
edasi öeldud... muidu me ei saa m6lemad aru, miks see lita sul kylas on
Elen - Loritta (L) ütleb:
ta pole ju lita :D
KeViN ütleb:
on ju kyll, ei oska s6pru valida ja puha, punnsilm on :D
Elen - Loritta (L) ütleb:
a okei siis. :D muidu, ma pean trenni minema kohe.
KeViN ütleb:
pead lausa ? 2ra mine:)
Elen - Loritta (L) ütleb:
mh, miks ? :D mul pühapäeval võistlused, ma LUBAN sulle, et ma ruttu tagasi. : )
KeViN ütleb:
aa oky siis
tsau
ps, me tuleme henrichuga ka 6htul usiutama
Elen - Loritta (L) ütleb:
aa :D ma lähen ka õhtul, tead küll miks... aitate mind?
KeViN ütleb:
yeah:)
Elen - Loritta (L) ütleb:
tsauuu ! (K)(L)(K)(L)(K)(L)
PS : need saatis Lora (A)
KeViN ütleb:
kerigu vittu
Elen - Loritta (L) ütleb:
haha ;D

Peale seda logisin välja ning Lora vaatas mind väga imestunud näoga. "Mis on?" küsisin ma, lootes, et ta ei solvunud nende suudluste ja südamete pärast. "Kõik on korras... lihtsalt... te sebite üksteist Kevviga vä?" küsis ta imestunud hääletoonil. "Ei," ütlesin muiates, "kust sa seda võtad?" "Kohe näha, et te olete armunud." Viskasin teda esimese ettejuhtuva asjaga, mis oli muideks minu stressipall. "Ei, päriselt... okei, tee nüüd ruttu, trenn algab kohekohe!" ütles ta kiirustades ja viis meie tühjad kohvitassid alla.

_
Enrico:


No comments:

Post a Comment